Den med mardrömmen

Tjenna !
Hade en sån fruktansvärd mardröm inatt. Drömde att jag hade skaffat katt, och sen skulle jag iväg en helg, så någon skulle ta hand om katten. Men den hade glömt att ge den mat och sen när jag kom hem glömde jag också att ge den mat. Då skulle den äta upp mig, den fick huggtänder och kastade sig på mig. Jag försökte låsa ute den men det gick inte, när jag kom till sängen var den där ändå och skulle försöka hoppa på mig och den fräste sådär som bara en ilsken katt kan, vi fajtades i tvättstugan och på något sätt lyckades jag få in katten i tvättmaskinen men den kom ur därifrån ändå.
Vaknade upp helt kallsvettig men somnade om igen, problemet var bara att jag lyckades drömma samma dröm igen !
"Lev varje dag som att det vore din sista"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0