Den där jag återvänder..

Tjenna !

Eller ja, återvänder och återvänder är väl kanske ett lite starkt ord, den där jag återkommer med ett inlägg, så att jag kan ha ett uppehåll på ytterligare 3 månader kanske är mer rimligt. Men det blir ju en alldeles för lång rubrik. Jaja, nu är jag här ialf, och då ska man göra det bästa av situationen, för det har min mamma lärt mig.
I vilket fall, nu så här i påsktider har jag gått och köpt mig ett gult ljus. Vilken design också, önskar VERKLIGEN jag hade kunnat lägga upp det här så att alla kunde titta på det, gärna fixa till extra i bakgrunden också så att alla kan se min flotta lya i bakgrunden, men så hade jag ju vart tvungen att diska, och plocka undan lite. Allt för jobbigt. Känner att jag börjar tappa tråden lite, frustrerande, men som sagt, man kan inte lite på talang, man måste träna för att bibehålla den. Vilket påminner mig om att jag får inte glömma att sjunga i duschen i morgon, självnotis!
Så där, nu är det kanske dags att fira påsk, dvs kunna sova, för det är det ända som görs under påsk, godis äter jag tillräckligt ändå. Annars har jag haft fullt upp under påsken, dock inte som en av mina kunder idag trodde, när han hälsade mig välkommen tillbaka från Blåkulla. Han tyckte även att det var kul att jag fortfarande gick med min kvast, missade den lilla detaljen att jag sopade...
"Lyckan finns att hämta för den väljer att hitta den"


Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0