Den där gårdagen äntligen är över..

Tjenna !
Hade en såndär otroligt bra dag igår. Börjad emed att klockan ringde 05.15, superkul verkligen. Som en Zoombi tar jag mig up till jobbet och det första som händer är att mina skor är borta, får då blanda lite en sko 39 och en sko 40, att jag ens fick ner foten i en 39:a är rätt bra däremot. Sen fick jag typ värödens största blodblåsa på fingret när jag klämde mig.
När jag sen skulle ta bussen hem från jobbet så stänger chaufförren dörren precis när jag stigit på, vilket gör att jag kläms mitt emellan bussdörrarna, standard nu, och flashbacks till första dagen på gymnasiet då precis detsamma skedde. Gjorde då även ifrån mig ett "ehhehehahhahha-läte" vilket gjorde att jag kallades det i ca 6 månaer framöver, bra start på gymnasiet så att säga. Men man lär sig av sina misstag och den här gången var jag relativt tyst ialf.
Men dagen den är givetvis inte över, för när jag är inne på Maxi en sväng och ska gå ut igen, ja men då går jag in i glasdörrarna. Man tackar så mycket för varningen av att det fanns en dörr i utgången !
"Kedjan är inte starkare än dess svagaste länk"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0