Den med Wordfeud..

Tjenna !
Var ett tag sen nu, har hänt sjuuuukt mycket, men inget värt att notera..
Mer än att, när vi i lördags hade varit iväg och spelat paintball med laget (nej jag kan givetvisi nte vara med på det heller, börjar kännas som att bänken är min syster eller något), har precis lämnat av Jossie och Carro, då lossnar hela avgasröretssystemet. KUL ! så där får jag sitta i 2 timmar i regnet och vänta på bärgning! Fick sne en hyrbil som jag kör runt i nu, men imorogn får jag hämta ut min lilla Pärla igen, nyrenoverad och fin :).
Håller även på att seriöst bli heltidsberoende av Wordfeud, blev så stolt att jag nästan fällde en tår när jag la "anslog" för 468 poäng :´), eller "eutrof" för 324 poäng :´). Åhh vad jag är duktig! Spelar mot ca 20 personer och får lite småpanik när de inte svarar direkt! Hur svårt kan det vara liksom ;) Hansen26 is on fiiire. eller ?
Nu är det ialf bara 2 veckor kvar till seriepremiär, och då kommer självaste högheten själv, Cecilia Di Nardo till stan, ska bli helt underbart att träffa danskan igen. Inte lika underbart att sitta på bänken, men jag kaaaaanske får springa, eller ialf jogga lite lätt till dess :). JiiHoooo !!
"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0