Den efter operation..

Tjenna !

Så har jag varit inlagd på sjukhuset för första gången sen jag föddes (har endast varit inne på akuten för en hjärnskakning och när knäskadan skedde typ), det var sådär kul. Blev opererad för första gången. De rullar in mig i en sal, det här kommer kännas lite i armen, okej. Det kändes som om armen somnade, sen minns jag inget förrän ca 6 timmar senare när jag vaknar upp i salen utanför. Första jag gör är att känna på knät om jag har på mig en skena, DET HADE JAG INTE :D. Menisken var hel, jag har fått ett nytt korsband och ska börja belasta så mycket jag kan från och med idag. Efter operationen igår så mådde jag väldigt bra, men det höll inte så länge, fick behålla min första måltid imorse på frukosten. Min kropp vill nog på något sätt säga att jag inte ska ta narkos igen. Känner så lite jag med, nu får det räcka med sjukhusbesök utöver de hos sjukgymnasten. Det absolut värsta med operationen var kanylen i handen, och nu att ta blodförtunnande i 10 dagar ! 10 dagar, sprutor varje dag, och jag som är livrädd för sprutor!
Dagen har bestått av att sova, ett återbesök hos läkaren där de tog bort det stora bandaget, och FILM ! Skulle åkt tillbaka till Norrpan och Stadium SportsCamp idag, men fick hoppa över det, ska kanske se till så att jag kan göra någon nytta där uppe först :P haha. Och det är nog rätt bra att vila knät i några dagar.
För övrigt så åkte jag till Norrpan i lördags, hade några sjukt bra dagar, som alltid. Kom först till Camp-området, guldstjärna till mig där!
Har du det mon ligesom mig?
jeg kan se du har grædt igen
står du ved en skillevej
jeg tror jeg ved hvor vi skal hen
det ville være så *ret*
vi kunne lade som ingenting
Hvad nu hvis jeg holdt dig tæt?
Rasmus Seebach :)
"Viljan att bli bäst är den största talangen"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0