Den lagom roliga..

Tjenna !

Har givetvis gått och sjukat ner mig, men det var ju roligt att jag hann spela en match iallafall. Men full fart framåt på måndag då jag är "friskförklarad" igen. Fick följa med som massör/materialare/statistikförare/mentalt stöd till Göteborgsmatchen, och det var vääldigt mycket min förtjänst att vi vann med 5-4 :D.

Jobbar dessutom för fullt med mina nyårslöften. dock så är mitt XBOX inte inkopplat, så det får jag ta igen senare. Men IKEA har jag lärt mig, nationalsången är jag pågång att lära mig (kan de två första verserna iallafall), och jag har även lärt mig att första världskriget kom före det andra.

Har nämligen haft fullt upp med att jobba på mitt och Stinas specialprojekt som vi kallar Elin Lund (orkar inte dra förklaringen) Det var ett väldigt lyckat projekt som nu tyvärr har avslutats..

"Lev livet som du vill att det ska levas"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0