Den med målvaktshandskarna..

Tjenna !

Ledig och dagen till ära ägnades åt städ och tvätt, tänkte att dte kunde vara trevligt om lägenheten är hyfsat städat när man åker, inte för att någon kommer vara här (förhoppningsvis) så är det alltid trevligare att komma "hem" till en städad lägenhet, eller ja det är vad mamma har sagt!

Hann även med att se en fotbollsmatch, var någon final på gymnasiet här i frederikshavn, och är ju tvungen att komma och heja på mina lagkamrater(lagkamrat) hennes lag vann, dock var det ingen som blev glad över vinsten i sig, men alla hoppade och skrek, de skulle ju nu få tårta!

Det har även börjar bli svinkallt här nere, och det blåser hela tiden, och mycket också. Och jag har inga vinterkläder, har en mössa, orange är den dock och det står Barcelona på, ingen hit! Men den får duga så länge, och har inga handskar när jag cyklar så idag fick det bli att ta målvaktshandskarna på sig, det såg kanske lite kul ut, vilket jag också fick höra, men de värmde gott :).

Sista träningen innan Europacup-slutspelet idag! På måndag bär det av mot Lettland!

"Våga vara den du är"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: mathilda

målvaktshandskarna sviker aldrig! har använt dem många gång när jag cyklat runt i huskvarna! men det krävs nog en dryg målvakt för det! (alla målvakter är dryga, finns ingen normal människa i världen som vill bli träffad av hårda bollar;))

2010-10-01 @ 07:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0