Den idag..

Tjenna!

En ledig dag idag, vaknade klockan 8 av att det tydligen var städdag i korridoren, och det är inte den där "tysta" dammsugaren direkt. Grattis! Lyckades dock somna om och senare vakna till det ljuvliga ljudet av väckarklockan, som var satt på 11, vill ju inte sova bort hela dagen en sådan här dag när man är ledig. (var dock värd sovmorgon eftersom jag jobbade 12 timmar igår) Så det blev pannkakor med bär till frukost :D. Den här dagen kan inte bli annat än bra med den starten (allt innan frukost räknas inte).

Till något helt annat, håller på en visdomstand, eller ja snarare tand för någon visdom har jag inte känt av, och ont gör det! Kan knappt äta, och jag gillar att äta! Så jag inväntar ett frieri, för att kolla om det är sant som de säger att; det går över när man gifter sig.

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja tänkte ja när ja läste om pannkakor, nu vet jag ba ja ska äta men nejdå tror du det fanns ägg! Så nu har du läskat mig en massa, men ja tycker om dig ändå!

2010-09-28 @ 11:16:29
URL: http://mathildawenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0