Den efter Göteborg..

Tjenna !

Var i Göteborg igår och träffade underbara älskade Caroline Georgsson! Sjukt längesen och det var underbart att se henne igen.

Färjan gick 07.15 vilket betyder att jag åkte härifrån ca 06.30, YEAH !! Åt lite pannkakor och sov på båten, väldigt rolig resa mellan GFredrikshamn och Göteborg måste jag säga. Framme i gbg så åkte jag och Carro och åt på.. IKEA !! Hur gott som helst! Köttbullar och potatismos, underbart att äta svensk husmanskost! Gick sen en svägn på IKEA och var lite allmän Svensson-aktiga. Åt en glass på Lejonet och Björnen, det har förändrats lite faktiskt sen jag slutade, men glassen är fortfarande lika god :), hittade även en "Roligt med Svenska, 5-6 år" till C.Hansen2 (Dino) som hon ska få tills hon flyttar till Sverige. Och med mig hem köpte jag MAMMA SCANS KÖTTBULLAR (livets mat) och svenskt bland godis! På resan hem visades Sverige matchen, så den gick rätt fort, och otroligt spännande match, trodde lite på San Marino där, men sen var det avspark.

Idag jobbade jag, kändes som att man aldrig blev klar, men sen efter 9 timmar var allting klart! Haha, var grymt mycket att göra idag, men det är ända skönt att jobba, då gör man iallafall någonting. Sen blev det svenska pannkakor och svenskt blandgodis, Masjinos och C.Hansen2 kom, och jo vi är nog alla överäns om att Sverige är liiite bättre än Danmark, trots allt, du gamla du fria! stackarna att cykla hem i det här vädret dock!

Spotify fungerar igen för tillfället :). Lycka!

"Lyckan kommer, lyckan går"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0