Den med hallonmilkshake..

Tjenna !

Har kommit på något som är sjuuuukt gott! :). Om man blandar glass, mjölk och upptinade hallon med en vanlig stavmixer så får man hallonmilkshake, och det smakar som "a little taste of heaven" (som de uttrycker Monicas julgodis). Och detta recept var jag ju bara tvungen att dela med mig av. Så att alla andra blir tjocka också... :P.

Funderar på om man ska börja julpynta snart, jullistan på spotify spelas för fullt. Hade velat ha en gran i min lägenhet men den är lite för liten, undrar om man ska köpa en sådan där liten gran som finns, en rosa hade passat bra i min lägenhet. Och sen lite klappar under den med, tror att jag ska ha en liten egen adventskalander, ett litet paket till mig varje dag.. från tomten givetvis..

"Från barn och dårar får man höra sanningen"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Mellis

Svar: HAHAH heelt rätt hansen!! :D TAAPA KOMMUN IT IS ;D Hoppas allt är bra med dig annars ;)

2010-10-29 @ 23:32:10
URL: http://melindakaremalm.wordpress.com
Postat av: Jossan

Hansen julmusik får man börja med först 1 december ;)

2010-11-03 @ 02:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0