Den med fellöpningen..

Tjenna !

Min cykel stod kvar borta vid hallen, så då tänkte jag (kreativ som jag är) att jag skulle slå två flugor i en smäll och springa bort och hämta den. Då fick jag mig ne löptur samtidigt som jag fick hämtat min cykel. Men sen tar det ju ca 10 minuter att springa bort till hallen så bestämmer mig för att ta en jätteomväg, då beräknar jag att det ska ta 25-30 minuter. Men givetvis springer jag fel nästan direkt och får vända, och precis efter att jag har vänt springer jag fel.. igen.. Vilket betyder att det tog mig ca 45-50 minuter att springa den här biten, kors och tvärs fram och tillbaka. Fick mig en god löptur i alla fall.

Med tanke på att jag gjorde fys efter, och att vi givetvis skulle ha fys på träningen på kvällen, så får vi se om jag orkar ta mig upp ur sängen imorgon, med tanke på att datorn är en bit ifrån och internatsladden inte når så långt så blir det nog inga problem..

"Sälj inte skinnet innan du har skjutit björnen"

Caroline Hansen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0