Den efter halloween..

Tjenna !

Hade hemmapremiär igår. vinst i den med 3-0, heja oss!

Pappa och Marie har vart här nere i helgen med. Och vad hade de med isg ner? Hemmagjorde bullar, mamma scans köttbullar och svenskt lösgodis. Mitt liv är underbart för tillfället. Eller jag min mage tycker iallafall att livet är underbart. Och är magen glad så är människan glad, precis som Gustaf säger i svensson svensson. Han har så rätt så rätt..

Eftersom det har varit halloween så var vi utklädda på jobbet idag. Jag drog högsta vinsten; Magdansös!! Där trodde ni inte ni skulle få se mig, hade massa glitter och sidenband, kan kanske inte kalla mig magsansös kanske eftersom  jag inte visade någondel av magen och absolut inte dansade, men ja något i den stilen iallfall, sen svart läppstift och annan makeup. Hade tagit på mig läppstiftet själv och första kommentaren jag får: hmm du är inte van vid att använda läppstift va?.. ehh nej? :P. Och sen var det även ett litet barn som påpekade att jag var läskigare än spökena. tack för den! :p.

och här skulle det passat med en bild, men HAHAHAH en sån får ni inte!! :D


"Ny dag nya möjligheter"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0