Den med min dåliga karma..

Tjenna !

Igår var jag snäll och hjälpte en kollega och tog hans skift. Så jag jobbade hela dagen, och sen när jag fick ledigt så åkte jag ner till gymet. Duktiga Caroline! Tycker då att min karma borde vara väldigt god. Men nej, vad händer, jag ska köpa en kexchoklad i automaten utanför eftersom jag glömt frukt att äta efter. Då trycker jag in fel siffra, och ut kommer en rulle med mint-lakrits-godis någonting i den stilen, och ajg som så hade längtat efter min kexchoklad. Dock hade jag mer pengar med så fick den tillslut. Trodde då att detta var det onda som hände mig denna dag, men nej, när jag kommer ut till min cykel (som btw är delvis punkterad) så är det någon som har snott mina lysen, så idag var jag tvungen att köpa nya, för att inte få en böter på 500 danska! Ledsen, och tecken på dålig karma.

Klippte dag även av mig allt hår, skönt att slippa ha 4 meter långt hår när man springer, nu går det ca till axlarna. men saknar det ändå, det var ju jag :P haha. Plus att precis när allt var borta kom jag på varför jag inte brukar ha kort hår, mitt ansikte blir ser så tjockt ut då :/. sjukt vad det var hår på golvet när jag gick därifrån, efter 1 timme och 45 minuter..

Sitter nu och lyssnar på ABBA och beundrar min lilla lysnade gran i fönstret. Känns som att Sverige är nära :).

"Använd dina styrkor iställer för att dölja dina svagheter"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0