Den efter derby..

Tjenna !

Så var det dags, derby mot Outlaws, som snappat åt sig några spelare från oss, en målvakt bla. Så det var många som trodde på dem. Men så det kan gå, vi går in och vinner med 6-3. Sedär! Caroline själv, jo hon springer och springer, när hon gör poäng då får hon dom inte, ett bortdömt mål idag, och en assist som jag inte fick, men jag får ju istället en 2 minutare som jag inte ska ha så det kanske är jämnt då? Undrar när första utvisningen kommer på motståndarna för filmning när de slänger sig in i sargen så fort jag petar lite på dom. Men egentligen, vad gör sånt en kväll som denna? 3 poäng och serieledning! Nice!

Imorgon är jag LEDIG! Och eftersom jag storstädade igår, och inte ens har ett diskberg så kan jag göra precis vad jag känner för :) Alltså inte stiga upp ur sängen på hela dagen.. Haha, skämt åt sido, jag är bara för rolig, ska faktiskt ner till "stan" och köpa lite julklappar! Sedär, ute i god tid! Har faktiskt gjort några klart!

Just det, jag måste faktiskt packa lite imorgon med, för den 22 december FLYTTAR JAG HEM TILL JÖNKÖPING! <3

Nu blir det ett avsnitt av antingen Svensson Svensson eller En Ängels Tålamod på youtube..

"Guldet blev till sand"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0