Den där jag älskar snö..

Tjenna !

Jag älskar snö, ett vinterlandskap fullt av snö :). snöbollskrig, bygga snögubbar, åka pulka, tefat, snowracer, göra snöänglar. Bygga toaletter med armstöd (jag och en kompis gjorde det när vi var små en vinter, det tog oss en hel dag) Men givetvis, jag oc hmin såkallade tur, den skrivs med ett o framför. Där jag befinner mig är dte aldrig snö, var uppe i Umeå, för att få se lite snö, men nej nej. Sån tur skulle vi inte ha, utan d var det snö i Göteborg istället. Ja men tack för den. Och nu är det snö hemma i Jönköping, men får jag någon snö? Nej!

Har dock köpt en liten julgran som skiftar i färg för att få lite julstämmning, samtidigt som "tänd ett ljus" spelas för fullt på spotify.

"Allt är inte snö som faller från himlen"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Själv älskar jag sol

2010-11-10 @ 01:54:26
Postat av: Hansen

haha, Jossis :) vänta tills du kommer hem och får uppleva "årets första snö" :D

2010-11-11 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0