Den med lördag..

Tjenna !

inte uppdaterat på 3 dagar, och vad hette förra rubriken? Jo bind ihop detta. Har varit helt uppgiven över att Fluff lämnade mig till mitt öde, helt ensam, i mitt hem. Nej, nu börjar jag bli trött och tiden rinna iväg. Kan berätta lite om gårdagen, den var rätt underhållande.

Började med att jag inte hade en aning om vart jag hade lagt mina solglasögon. Sprang runt i hela huset och letade. Hittade dem tillslut i en väska jag inte använt på 1 år, trodde jag när jag fick för mig att leta i den tills jag kom på att jag använde den senast i onsdags när jag bara skulle ha solglasögonen och plånboken med mig och inte orkade bära på dessa i handen. Gjorde sen det jag alltid gör sist innan jag beger mig av, drar upp rullgardinen i sovrummet, och vad händer? jo regnet Öser ner. Och nej jag märkte inte det under frukosten, jag äter då och kollar inte ut på vädret är fullt uppe i det pågående Vänner-avsnitte jag vaöt för dagens frukost. Varför jag nu skulle ha med mig solbrillorna till skolan från första början har jag ännu inte kommit fram till, använder de inte när jag tvingas sitta i något som liknar en fängelsecell ändå.
    Sedan kom jag ändå iväg till den här hemska byggnad som jag kommer sakna när jag tar studenten och kommer ångra att jag inte uppskattade mer av min tid här. Jag vet, men kommer inte lära mig det ändå. Det första som händer är Religionsprov- Moralfilosofi. Yeah! Grymt! Skrev samma sak 7 gånger i följd, på 7 olika sätt. Och när man skulle ta en ståndpunkt och argumentera om man var för eller emot var jag lika mycket för som emot. Men det ska nog gå alldeles briljant det där tror jag!
   Bild följde sen. Vi har tema New York och man får göra precis vad man vill och använda precis vilket material man vill. Jag tog massa röda papper gjorde dem till ett halvt äpple och bygger en stad där inuti. Första löektionen gjorde jag ett äpple och drog ut en bild från tv-serien vänner och satte den under en skylt med texten "Central Perk" och den här lektionen hann jag göra en gran. Det går sakta men säkert skulle jag vilja påstå för att vara snäll mot mig själv.
   På svenskan fick vi sedan våra klassböcker, och vad jag älskar att se bilder på mig själv! Men förutom just dessa bilder på mig så var boken kanon fin :) Riktigt bra gjord!

Det var även K:s födelsedag i går! Grattis Grattis till henne!

Idag, ingenting, imorgon, ingenting! Jo förresten, imorgon ska jag försöka spinna lite, första gången efter hjärnskakningen! Hoppas  hoppas det går bra. Det är Skol-SM den 17 maj och måste vara frisk då! Final liksom (okej 3 lag i finalen så finalspel)

You are the person i know best
But still you are a stranger
Please just give it a rest
I want it to be us without any danger

I thougt I know you that well
I look up in the sky
And I woke up to that bell
But still I wonder, why?

I love you, I hate you
Is this the same?
I don´t know what to do
For you it´s all a game

I can´t belive that I lost more than one tear
I can´t belive that you hurt me
You said you always should be near
That you next to me would be

But I will be okay, I will be fine
So don´t worry
Someone will one day be mine
It is for you I feel sorry


"Bränt barn skyr elden"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0