Den med födelsedagsmiddagen..

Tjenna !

Mitt härliga Järngäng tog med mig på födelsedagsmiddag på IKEA efter skolan. Ska det vara graciöst så ska det. En klassisk köttbulle tallrik, med prinsessbakelse till efterrätt, här slår man på stort! Men gott var det. Passade även på att handla endel nödvändiga saker till min flytt : En tvättkasse, en potatisskalare och två diskborstar. Gud vad man känner sig vuxen ;) haha. 

Snart ner till "city" och kolla på ED:s bal. Jag vet, det är emot mina principer med bal, men det är kul att se sina kompisar, jag slipper ju själv att gå ;).

"Never let the fear of striking out, keep you from playing the game"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0