Den efter sista dagen på jobbet..

Tjenna !

Igår vart det sista dagen i glasskiosken. Lite dubbla känslor där, visst ska det bli skönt att slippa pendla mellan Jönköping och Göteborg. Men trivdes ju så bra, plus att det var ett roligt jobb och sjukt sköna tjejer att jobba med! Men vilken sista dag jag fick, helt sjukt! Öppnade och var ensam fram till halv 1 och det var hur mycket folk som helst, det var nästan kö ut till gatan. Och så höll det på fram till jag slutade ca kvart över fem. Sen gick inte tåget hem förrän vid 20.02 så det blev till att plugga lite matte nationella i 3 timmar, och dte gav absolut ingenting.

Idag var det ännu ett Coopertest som gällde, förbättrade mig i och för sig sen sist, så får väl vara nöjd!


Matte C nationella imon! Förbereder mig för en psykisk död!

"Everything worth having, is worth fighting for"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0