Den efter NHL..

Tjenna !

Vilken dag, fart och fläng. Först höll jag i innebandypasset, alla D-kursare måste hålla i ett fyspass. Fick ju tyvärr inte vara med själv, men det gick väl hyfsat bra. Är ju som sagt spelare och ska dö under fyspassen, inte döda. Lite ombytt roll där, men bra att prova på. Sen rättskunskapsprov. Ja, ska inte kommentera prov, men hade ju pluggat lite till det här provet iallafall, och det är ju positivt.

Efter var jag tvungen att åka upp till A6 för att lämna in min mobil, för 712:e gången, jag fick den för ca 3 år sedan, eller ja inte just den mobilen utan en annan, som gick sönder så att jag fick lämna in den på lagning som gick sönder så att jag fick en ny som gick sönder så den gick in på lagning som sen gick sönder igen och jag fick en ny, och ja ni fattar mönstret. Sony Ericsson är inte att rekomendera. Just nu är jag i stort behov av en fungerande telefon, kommer knappt ihåg hur det är att ha en sådan.

Sen var det ju även JES-rugbyn, rugby rurneringen mellan alla gymnasieskolor i Jönköping. Var uttagen i laget men fick inte spela pga hjärnskakningen, är okej nu men känns onödigt att gå in i en rugby rurnering det första jag gör. Laget vann, finalen med hela 7-0. Sanda är bäst i Jönköping, inte speciellt förvånande dock.

NHL-turnering stod sen på schemat, köpte först den legendariska Alcamo-salladen. Man kunde känna konkurransen mellan mig nr 23 Emma Jacobsson och nr ej bestämt(?) Hannah Aronsson. Första matchen mellan mig och Emma gick till förlångning där Emma vinner, jag förlorar även andra macthen mot Hannah i förlängning. Hannah vinner sedan mot Emma efter full tid och vinner turneringen. Match om andra priset mellan mig och Emma går även den till förlängning som blir mållös och det blir straffar. I den 10:e omgången gör jag det första straffmålet och vinner :D WEEEEJ Tvåa! Silver! hahah.

"Lev för dagen, imorgon är den över"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0