Den efter Hollywood-fruar..

Tjenna !

TV-kväll igårkväll. Först Top Model kl 20, haha, ja, jag kollar på top model, i hopp om att en dag själv bli vinnare av säsong 17 ungefär. Nej men det är riktigt kul faktiskt, speciellt alal catfighter :D. Fast det är kontigt den här säsongen, go-sees gjordes när de var 8 pers, det ska vara den första challenge när de kommer till ett nytt land. Men men det får duga som kvälls-underhållning.
  Efter så var det ju Hollywood-fruar, och Maria Montazami är underbar. Sjukt skön.
"Asså, jag har ett problem, jag är snygg i allt, det hade varit lättare om man var ful i allt, för då kanske man kunde vara snygg i något"
Mitt favoritcitat: "Asså, inte för att skryta men det här är den Perfekta platsen, för min godisskål".
provar en jacka: "asså jag är så lycklig nu, det här är en av de lyckligaste stunderna"
ska köpa en jacka till hennes man: "asså jag sa att han skulle ha en röd jacka, för det passar till hans hårfärg, som är svart"

Rättskunskapsprov imorgon!

"Keep up the good life"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0