Den efter friluftsdagen..

Tjenna !

Idag var det friluftsdag i skolan. Yihoo! Hoppade på den legendariska bussen 121:an, den som går till Gränna. I vilket fall, vi började med att gå och skulle hitta hela 2 st orienteringskontroller. Krävande med andra ord. Sen mat, vilket betyder mina hemgjorda pannkakor! Och ett JÄTTE-svårt sportkorsords-kryss någonting. Än så länge såg det bra ut. Mne sen kom det till att följa de orangea snitslarna, slutade inte riktigt lika bra och vi gick lite fel. Så det blev en 3-4 km extra men här klagar vi inte utan går med högsta smile, nämnde jag att det var koskit överallt. Solen stekte och vid ett sälle skulle vi gå igenom en hage, jag gick först och det kom en vindpust, skönt tänkte jag till jag såg att jag stod bakom en ko och det var därifrån "vindpusten" kom. Det luktade inte så gott märkte jag då! Kan ju även lägga till att vår kära citat-maskin Sofia Ekwall hade ne bra dag idag!


Göteborg i helgen för att jobba!

Längtar till nästa helg! :)

"Oroa dig inte flr morgondagen, i övermorgon är den över"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0