Den efter Coopertest..

Tjenna !

Besvikelsen efter förlusterna igår har börjat lägga sig mer och mer och imorgon kanske jag till och med kan börja vara stolt över att faktiskt ha tagit ett SM-Brons. Det tar lite tid, men det kommer nog. Tog rätt lång tid innan jag kom över förra SM-final förlusten med, men idag är jag sjukt stolt över SM-silvret med JIK F91, saknar den tiden ibland, alla cuper vi åkte på, SM, Dumle, Fair Play, Skövde, Västervik, kändes som att vi jämt var i Västervik ett tag, både SM och försäsongscuper.

Men nu till dagens händelser och inte drömma sig bort alltför mycket. Började med ett Coopertest, kunde inte varit mycket bättre. Med tanke på de förutsättningar jag har haft med hjärnskakning och första riktiga passet igår med två tuffa matcher och spel non-stop ibland kändes det som, lyckades alltid vara på plan när de fick utvisning så det blev ett byte, sen powerplay i 2 min för att sen köra ett byte till, men det är det som är det roligaste :D Hade kunnat vara på planen hela tiden i 3 x 20 minuter om jag fått :D. I vilket fall, Cooper gick hyfsat och jag fick ända ett VG, får väl duga, får se om jag kan springa nästa vecka eller om jag har nationella i matte då. Snacka om pest eller kolera, Coopertest eller Matte nationella, haha!

"Ångra aldrig något som fått dig att le"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0