Den där småttingarna vann..

Tjenna !

Igår så var det spel på fullplan på innebandyn, och det tackar man ju inte nej till när man får vara med och träna. Kan inte fatta att det är så kul med innebandy, livet leker :). Vi blev uppdelade i småttingarna mot de äldre och vi hade hela en avbytare i varje lag. Och mot alla odds gick vi småttingar segrande ur denna striden :) Vårat lag var så att säga komplett
Tina längst bak som en mur i målet
Paige och Jacobsson (lägg märke till att Jagge var med småttingarna) som ett stabilt backpar
Lyck - Hansen - Frida - Felicia på topp där vi rullade runt. Sjukt, all-star team!
Kan ju även påpeka att jag gjorde det absolut snyggaste målet! Felicia var helt fri, alla tror att jag ska passa henne, men jag gör ju ofta det oväntade och placerade bollen i perfekt höjd precis intill stolpen. Om det var meningen eller inte kan jag ju låta vara öppet. Haha!

Efter det åkte några av oss och spelade msåmål med ett antal Husqvarna-killar. Okej, måste erkänn att killarna vann smålmålsspelet, men vi varmed i matchen, 10-9 blev det :) i en match i alla fall.

Dagen till ära så är det studiedag, eller det är vals träning för de som ska gå på balen, jag känner att jag inte har någon nytta av att kunna vals, de senaste gångerna jag har dansat har det inte gått så bra, i högstadiet när vi hade bugg så slutade alla att dansa, kollade på mig och la sig ner på golvet och grät av skratt, nästan bokstavligt, i gymnasiet så hade vi salsa och han salsa-läraren sa "men du dansar som en älg" och det är inte något jag tar som en komplimang!

"Bränt barn skyr elden"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0