Den där jag fyller år..

Tjenna !

Jo idag är det ju som sagt den stora dagen. Tycker nästan att det borde bli en röd dag så att alla kan fira hemma på sitt eget vis. Jaja, den börjar ju underbart måste jag säga. Vi har som tradition att man alltid sjunger och kommer in med frukost på morgonen till den som fyller år. Och frukost på sängen tackar man ju inte nej till, slippa gå upp och ligga och kolla på vänner samtidigt som man äter, underbart. Men nej inte idag klockan tickar iväg och 5 i halv 8 har de fortfarande inte kommit upp, eftersom jag börjar 8 går jag ner i köket. Där sitter mamma och lillebrorsan det första mamma säger är: jaha, när börjar du då? jag: kl 8, mamma: jaha, hinner du till det då? jag: vet inte jag hade ju förväntat mig frukost på sängen så det är lite stressigt. Då slår det henne, just det jag fyller ju år idag. Haha, så det blir när man är påväg att flytta hemifrån, det är inte uppskattat :P. Men vi firade mig lite igår så jag fick allting då istället :P.

Fick en bit prinsesstårtebakelse av den underbaraste av dom underbara Jessica Lyck. tack så mycket :)

"Gammal är äldst"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0