Den med håltimmen..

Tjenna !

Jag måste införskaffa mig en iPhone. Jag får panik när inte K eller Felicia är i närheten och jag kan spela deras spel. Kanske dags att skaffa sig en egen då. Eller försöka bli va med beroendet. Att skaffa en egen ligger nog närmast till hands. Satt hela svenska lektionen och "lyssnade" på filmen samtidigt som jag kastade papperstussar i en papperskorg på iPhonen, Ks den här gången. Livet är underbart!

Hade sen håltimme mellan 11.00 och 13.00 för att när man kommer in på rättskunskapen tar de närvaron och sen får man gå. Känns otroligt nödvändigt att ha varit där! Verkligen! satt på håltimmen och hade frågesport i fotbollshistoria eller något, Enes ledde den, jag och Carro vann utan tvekan, vi hade alla rätt. Fast vi gissade först när svaret var sagt, men det är mindre intressant. 

"När nöden är som störst är hjälpen som närmast"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0