Den med friluftsdag..

Tjenna !

Idag var det friluftsdag i skolan och vad passar då bättre än att spela hokceybockey? Team IKSU (kommer inte ihåg varför vi heter det) bestående av Fluff, Carro, Kajsa, Fia och jag då givetvis var grymma. Vi vann mot SP3A, viktig seger, det kommer de att få höra. Vi kom i toppen tror vi själva ialf. Blev aldrig något slutspel. Men det hade vi nog vunnit det med.

Sen följde Fluff med mig hem för jag skulle hjälpa henne med matten. Det gick sådär, jag kom inte riktigt ihåg det jag hade jobbat med, men jag gjorde mitt bästa. Något fick hon förhoppningsvis utav det.

Småmålsturneringen med JIK börjar idag, TAGG !!! Det är bara vinst i den som gäller!

"Kärleken kommer när du minst anar det"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaaa

jag förlorade ALLA matcher... WOOOOHOOOOO!!!

2010-03-03 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0