Den med 23 mins skola..

Tjenna !

Idag har varit en OERHÖRT tung dag. Inställd föreläsning med innebandyn(tyvärr :() och inställd svenska (neeeej) så började inte förrän 13.00, då var det rättskunskapsprov. Jag fick det, drog några djupa andetag, skrev på alla frågor och 23 minuter senare var jag klar. Får se hur det gick när jag får tillbaka det, men det gick nog rätt bra faktiskt :)

Sen hem, bränna lite klyftpotatis i ugnen samtidigt som jag hittade gamla avsnitt av Sveriges värsta bilförare, Robert är min idol, så jävla skön, jag skrattar bara han öppnar munnen. Speciellt avsnittet när de är i parkeringehuset och han mäter bilen med händerna oc hska komma igenom ca 2 cm. Han skyller alltid på sin co-deiver Marcus eller programledaren Adam. Underhållning på Mina villkor :P

Imorgon är det matteprov, på deri-någonting.

"Det ligger något bakom det mesta folk säger, vare sig det verkar seriöst eller inte"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0