Den ja..

Tjenna !

Tippade för första gången igår. Tobson fick mer eller mindre panik på mig då jag inte visste hur jag skulle göra, vilken lapp jag skulle ta etc. Jag tyckte det var underhållande, vad Tobson tyckte vill jag nog inte veta. Tyvärr så blev dte ingen vinst och jag spelade bort en hel tia :(. HV:s match vågade jag inte tippa på, och de vann :D Djurgården vann som planerat liksom Chelsea, dock vann Frölunda, de skulle kryssat och Skellefteå vann först efter förlängning :(. Men så dåligt var det inte för en första gångs tippare ;) haha. Carro tyckte det var underhållande att jag blev glad när Linköping kvitterade mot Frölunda men ledsen när de tog ledningen. Haha.

Hv:s match visades på Canal+ och den sågs ute på vischan hos Fluff. Där hon hade fixat tacos och allt. Att den sen blev vinst efter att allas våran favorit Johan Davidsson gjort 2-0 i powerplay. Wiiieee!!

Skulle hämta ut min telefon idag då jag fick ett sms om att den var färdig igår, men nej då har den inte kommit in till Telia än. Men vad glad man blir. Så får ha min mammas sambos gamla telefon ett tag till.

"Nära skjuter ingen hare"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0