Den ja just den..

Tjenna !

Gårdagskvällen spenderades på körskolan, satt i 3 timmar till på handledarkursen. Den här gången med pappa så att jag ska kunna köra med honom med. Första gången var väl okej, man lärde sig ju en del grunder och så liksom, men andra gången, jag trodde jag skulle dö! Och att det alltid ska finnas massa bessewiessrar överallt. Det tar ju mer än dubbelt så lång tid att göra allt då.

Dagen till ära bestod av träning på morgonen. Det gick jo, det gick. Har börjat bli lite smått irriterat mellan utespelare och målvakter nu på sista tiden, haha. Men det var bara en tidsfråga innan det kom, "det har legat och bubblat under vattenytan" skulle man kunna säga :P. haha.

Sen körlektion, körde inte in i någon snödriva :). Men nej jag kommer inte att ta körkort på ett tag, det känns ganska avlägset för tillfället. Innan jag går i pension är målet!

Nu har TV:n stängt va sig, ingen eller svag signal står det. Jaha, vad händer nu då?

"Även solen har sina fläckar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0