Den innan jippomatch..

Tjenna !

Var ju på bio igår med Fluff, I love you Phillip Morris, den sög! haha, Fluffsi somnade nog till lite och jag satt och tänkte på annat. Den såg rolig ut när man såg trailern och han bluffade mycket, men den kändes mer som en dokumentär. Den var ju "based on a true story". Den slutade även lagom till att både jag och Fluff missade våra bussar, så det blev lite vandring inne på Hemköp, jag letade järn och Fluffsan vet jag inte riktigt vad hon letade efter.

Vi träffade ialf Jonna och Tobson som vi gjorde sällskap med på 25:an, (jag åkte till ljungarum och sen bytte buss tillbaka för att slippa sitta nere på juneporten i ca 1 timme). Innan bion hade Fluff berättat om hur hon fick ett biokort på SF från sin far, detta va den mest detaljerade historian jag någonsin hört, och när hon var färdig (efter ca 10 minuter) hade det inte hänt någonting, förutom att hon hade fått det här biokortet då. otroligt underhållande. På bussen hem sen så ser Jonna Fluffs biokort och frågar när hon fick det. jag och Fluff bryter då givetvis ut i ett as grav. Haha, ännu en sån där grej man måste varit där för att tycka att det var kul, men eftersom jag var där så tycker jag att det är kul.

Dagen till ära så ska jag stå målvakt i en jippomatch som JIK arrangerar. Det ska bli underhållande, under uppvärmningsskotten kanske i alla fall. Får se hur det går, kommer överlevande därifrån förhoppningsvis. 

"Bränt barn skyr elden"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0