Den innan bio..

Tjenna !

Sjuukt segt att masa sig upp ur sängen imorse. Inget vidare när klockan inte hunnit slå 7. Men tog mig tillslut upp, och nu kommer det. jag hann med bussen till skolan. Den är bra! Nu var det i och för sig bara betygssamtal på idrotten så hade jag kommit lite sent hade dte inte varit hela världen. Men man ska ju vara i tid som sagt :P haha. Sen var det religion, jag fattar ingenting, vi håller på med religionsfilosofi och diskuterar moral och något som kallas utilitarism, att man försöker maximera lyckan. Klart man vill vara lycklig men hur ska man veta när man maximerar lyckan liksom? Och den enes död den andres bröd sägs det ju. Sen var det en snubbe som hette Kant (jag var otroligt rolig och skrev det på en kant, sen ritade jag en pil på kanten från hans namn, ja ibland har man humor) han yrar i alla fall den där kant.

På svenskan var vi ännu roligare,
Lärare: deba´tten ni lyssnade på i onsdags var mellan SSU och LUF, hur gjorde dessa när de talade hur utmärker sig en..
klassen: LUFare (luffare)

åhh vad vi är roliga! roligast på Sanda skulle jag tro!

Ikväll blir det bio med Fluff och kanske Felicia. Tror den hette I love you Phillip Morris, något i den stilen. Så får se vad den går för :).

"En god komplimang är aldrig sags förgäves"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0