Den efter JIK..

Tjenna !

Igår skulle vi ju då gå in på planen i pausen på herrarnas match. Bara det att det hade blivit ett litet missförstånd, så vi trodde vi skulle gå in efter typ 2 minuter och de trodde vi skulle gå in direkt. Jag och Jossan är de enda som står vid ingången när vi hör att han ropar upp "blabla bla tog JIK DM-guld, så ge oss nu en STOR applåd för vårt dam-lag" Alla börjar klappa, och vi står 2 där, jag syns tydligen i dörröppningen och ja, efter att de klappat ett tag och ingen kommer så lägger de av och sen kommer alla så då är jag påväg att gå in men de andra stannar, hade ju vart lagom kul om jag hade gått in där själv. Men sen får vi en ny lite mindre applåd när vi vandrar in 1 minut senare. Haha, så det kan gå! haha. En rosa ros fick vi var :)

Idag är det ledigt, kompledigt från gymet och ingen natur, helt ok att börja en vecka så.

"Det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0