Den med SSC..

Tjenna !

Sitter nu näst sista kvällen i Norrköping och Stadium SportsCamp för den här gången. Jag hoppas att det blir en favorit i repris nästa år. Skulle kännas väldigt konstigt annars. I vilket fall, som alltid är det "hur mycket som helst" som händer här. Jag har tappat rösten, kan inte prata, och det blir vissa problem när man är ledare och tränare då. På gårdagens morgonpass gick det sådär att få fram det jag ville, fokus låg på knack-skott, men efter många om och men gick detta fram och man blir så stolt, en liten glädjetår faller nästan när man ser att de använder knack-skotten i rätt lägen, detta gjorde de ytterst sällan innan. Man blir så stolt när det tar åt sig, och volleyskott har de börjat skjuta också (efter att vi tränat på det) :)) dock väldigt skönt att ledarna under utbildning håller i sina pass nu, då ska jag kolla på träningen och kommentera lite, så slipper prata under den timmen.

Övrigt, De rutinerade vann Beachfotbollen mot Bullarna med hela 6-0, utklassning, de hade ett skott på mål och det kom ca 30 sekunder innan slutsignal och gick i stolpen. VIKTIGT ! Så just nu hänger en skylt i kök  3 med alla våra rutinerades autografer. Imorgon är det innebandymatch, ryktas om att bullarna inte har någon målvakt och att de rutinerade har en viss Caroline Hansen på högerforwarden i första femman, haha. Okej, visst båda är sant men det kanske är lite mer relevant att vi har landslags-Sara och superliga-Sebbe, de kanske tillför lite mer än jag, men jag vet inte, den som lever får se.

Ligger även under mot Sara(Catwoman) i X-kampen med 6-4. Hur många grenar det blir får vi se, som sagt uppe i 10 stycken nu. Jag har då vunnit de grenar som egentligen betyder något, som pingis, fussball, bollkastning i hål och frisbee medan Sara vinner de onödiga, typ singstar, guitar hero och basket, ni vet sånt där som ingen bryr sig om. Av någon anledning så vaknade alla Bullar med knäckebröd i deras säng och tandkräm på handtagen, vi har busiga deltagare här... eller? Jag har även lyckats somna i kök 3, detta resulterade i att jag fick krossade riskakor med pizzasmak blandat med vatten över mig, blivit Facerapad, därav relationsstatusen på Facebook och statusen om att jag skulle älska en viss Sebastian Håkansson. (funderar fortfarande på vem som gjorde Facerapen). Snubblat lite, och med tanke på att jag är rätt så hes så är mitt nya smeknamn "Hesen" och "Papegojan", men jag bjuder på det. 

Imorgon väntar som sagt matchen, vilket är dagens stora grej, det är även SportsCamp discot, vilket betyder ROSA HELIKOPTER !

"Var uppmärksam"

Caroline Hansen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0