Den med sista dagen hemma..

Tjenna !

Igår var några kompisar här och firade att jag fyllt 19 och tog hejdå av mig. Mycket bra kväll! Kommer sakna alla jätte mycket! Så var skönt att se alla samlade en sista gång..

Idag är det sista hela dagen som jag kan vara hemma, imorgon åker jag till Norrköping, är hemma igen den 24e, den 25e är det midsommar och då ska jag vara i Ks stuga, sen är det flyttdags den 26:e. Inte lång tid kvar i mitt älskade Jönköping så att säga. snart börjar ett nytt kapitel :).

Detta firades med att jag vaknar vid kvart över 2 inatt, huvudet känns dubbelt så stort och mina handleder kändes inte större än en blyertspenna. Gick upp för att ta febern och den var uppe i 38,9. Nu är den nere i 37 igen. Vill verkligen inte bli sjuk till SSC, men tror jag hinner piggna till idag, hoppas jag!

"I krig och kärlek är allt tillåtet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0