Den innan bio..

Tjenna !

Febern är helt borta, skönt. Förstår mig inte på min kropp ibland, inte första gången jag vaknar med skyhög feber (med tanke på att jag har 36 grader i vanliga fall så är 39 grader väldigt hög feber) för att sen när jag vaknar har den gått ner mycket och försvinner helt under dagen. Men ska inte klaga, den är ju borta nu.

Träffade Emma på IKEA idag, hjälpte henne att inreda deras matum på Jacobssons, själv köpte jag lite användbara saker, anslagstavla, spegel, papperskorg, iskubsform, besticksställ m.m, väääldigt kul att lägga pengar på måste jag erkänna.

Sen ut till Habo för att jag trodde att mitt körkort skulle ha kommit, men tji fick jag och fick åka tillbaka till Jönköping igen. Men hämtade min kokbok, herregud ska jag behöva laga mat själv?

Ikväll blir det att ta farväl av min underbara Fluff, hur jag ska klara mig utan henne har jag fortfarande inte kommit på, det kommer inte att funka. Tacka vet jag Skype. Har ramat in hennes "favoritkort" (det som är längre ner) på oss så att hon inte glömmer mig :). Iallfall, som farväl ska vi gå på kommisarie-Späck, det ska vara en komedi men själv kommer jag nog att gråta hela tiden, okej att jag gråter till alla filmer, typ lejonkungen, men nu kommer det vara dubbelt upp, känns hemskt att behöva ta farväl av sin bästa vän..



"Kärleken kommer och går, sanna vänner kommer alltid att bestå"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0