Den efter storstädning..

Tjenna !

Igår så rensade jag hela mitt rum hos pappa, det tog tid. Fattar inte hur mcyket skit man kan samla på sig egentligen, hittade en gammal lila ryggsäck inte större än att en ananas hade fått plast, vad jag nu haft den till vetifan. Men det roligaste av allt, jag hittade min gamla dagbok sen jag var 10-11 år någonting. Läste en del och skrattade så jag grät. Hade massa listor på allt och ja herregud, kul var det i alla fall. Jag vet även en som kommer bli överlycklig, min lillebror, hittade två stora kartoner med serietidningar, framförallt Kalle Anka, haha kommer bli som julafton när han får de av mig. Men det kändes ändå sorgligt att behöva rensa allt, att veta att jag inte kommer bo i "mitt rum" längre.

Idag ska jag hjälpa Patrik och William att få MVG i deras projektarbete, haha. Min förtjänst verkligen isåfall.

"Framgång föder vänner, motgång testar dem"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0