Den efter Sandas bal..

Tjenna !

Igår var det baldag på Sanda. Alla träffades hos K innan, och var mycket tjusiga i sina klänningar och kostymer, och jeans och Peak-tröja för min del. Nej, jag gick inte balen ;) haha. Men jag var där innan, trodde jag kollat upp så att jag hade batteri i kameran, men givetvis, när jag tagit ca 3 bilder börjar "lågt batteri" att blinka. Men jag hann i alla fall få några bilder.
 

Paige i bakgrunden till vänster, GC framför henne, jag i de snygga kläderna och den ännu snyggare posen, och den stilige mannen är Troje! Kortet taget av K:s storasyster.

Kollade sedan på alla nere på Stora Hotellet, sen gick jag, Fluff, Flis och Tildak och gymmade. Tildak höll i passet, så jo det blev rätt jobbigt, mina dips-muskler kan inte röra sig idag, och jo min 10-års plan mot magrutor, den börjar ta form ;) haha.

Igår hade mamma köpt flyttkartonger till mig, ja jag fattar vinken, kanske ska börja packa ner lite nu och inte låta allt ligga i högar på rummet. hmmm,

"Bra karl reder sig själv"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0