Den mellan jobbpassen..

Tjenna !

Har nu påbörjat nattjobbet. Jobbade föregående natt 12 timmar, gick sen direkt vidare till resaturangen där jag jobbade ca 3,5 allt som allt blir det 16 timmar i sträck (jag räknar bilturen från det första till det andra jobbet som arbete). Bra jobbat. nu är det ca 30 minuter kvar innan jag åker iväg för att påbörja mitt andra 12 timmarspass.

Men det var faktiskt rätt roligt att jobba natt igår, jag har lärt mig att säga 20 på danska "tyyyvee" och roligt "shouuvt" stavas sjovt. Läste även en broshyr på danska, Anne fattade inte riktigt vad jag sa ibland ändå. Sen spelade vi innebandybowling med tomflaskor, hänga gubbe på danska och gjorde pingvin-glasögon. Inatt är det golf, pingvin-golf nörmare bestämt som står på schemat. Klädseln är också betydligt mer rutinerad för denna natten, underställ, raggsockar, tjocketröja, mössa och vantar!

Fast jag måste dock påpeka att det hade varit ganska roligt att vara i Norrköping på SSC-avslutningen också, men förhoppningsvis får blir jag bjuden dit nästa år också :).

"Det blir inte roligare än vad man gör det till"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0