Den med lite bilder..

Tjenna !

Idag är ingen vanlig dag för idag är det en redig slappardag. Jobbade länge igår, och en lördagskväll på ett "inne-ställe" i byn är inte lätt att jobba på när man är ny. Men man utvecklas hela tiden, eller något i den stilen. Så därför kommer nu ett kollage då jag inte orkar skriva något.


Sara och jag, ledare i den legendariska grupp 4 under v.0 på SSC


Jag och Dessie, leganderer här med!


Julie, Jasmin och jag efter en träning. så gör vi i Danmark.


Endast för att jag älskar att stå målvakt på fotbollsstyraffar, ingen som helst press och räddar man blir man hjälte.


Pluttisarna, jag, Paige och Hillen, så stora vi har blivit, en flyttar till Danmark, en går in i lumpen och en flyttar till Umeå.


GC, jag och Soffipropp :) !

"Skönhet sitter i betraktarens ögon"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0