Den med jobbet..

Tjenna !

Idag gick det otroligt bra jobbet måste jag säga, ett gäng svenskar berömde mig tom för mitt språk "Vilken otroligt bra danska du pratar, det är verkligen lätt att förstå dig". Varpå jag dock måste svara "eehh aa jag är svensk och flyttade hit för några veckor sedan, men tack ändå :)". haha. På tal om något annat, det spelades Westlife på jobbet idag, och hur glad blir inte jag när "More than words" spelas :) MMMM!! :)

Lyckades och göra massa desserter och kaffe på köpet tom, plus att det var många svenskar där idag så jag förstod vad de sa, det är alltid positivt :) och det var skönt att få några extra timmar, ju tjockare plånbok jag har desto gladare är jag :) haha. (och tills jag hittar min überrika hockeyspelare och vi bor i Californien så får jag tjäna ihop till det själv)

Btw har kommit upp i över 400 vinster på Harpan nu! Siktar mot Guiness rekordbok!

"En sann vän är någon man kan dela tystnaden med"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0