Den med deras kommentarer..

Tjenna !

Nu har de varit här i ca ett dygn. Kommentarerna flödar, naturligtvis. Här kommer ett såkallat axplock.

Det första som händer efter att jag mött upp dem vid färjan och vi kommer ut i "friska luften"
Fluff: Shieet asså, det känns ju som att man är utomlands..

Imorse när vi beger oss ut för att ta oss ner till stranden:
Fluff: Asså, det känns ju inte som att vi är i Sverige..

De två alternativen att göra, spela film eller kolla xbox.

Bara för att påminna dig Fluff, Danmark är inte Sverige, två olika länder!

Sen när vik änner för att klaga lite..
Fluff: Men asså, jag kan ju inte hjälpa att jag inte har något hål mellan benen..
(Mellanrum mellan låren så att de inte stöter emot varandra när man går, kan dock misstolkas..)


Kul att de är här, snart vankas nog en NHL-turnering, och nere i Danmark är jag obesegrad..

"Gammal vänskap rostar aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: lucke

Har lagt upp en video när jag spelar piano på bloggen. Säg gärna vad du tycker om den? :)

2010-07-10 @ 22:46:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0