Den i Habo..

Tjenna !

Resan hemhem gick kanonfint. Båtresan bestod mest av kortspel. Jag gillar inte svensk skitgubbe, kan inte fatta att jag blev det, nu när jag tom flyttat utomlands och allt, kanske var därför, ödet tycker jag sviker Sverige.. Hmm.. tål att tänkas på! Kom sen till Göteborg och hade några strötimmar. Det blev McDonalds (smal) för att sen gå till Lejonet och Björnen på fredsgatan (smalare), och vem jobbar där om inte Malin :) har inte träffat någon på gamla jobbet på jättelänge så kul att se henne igen.

Skulle sen gå bort till Heden där GC, Kaj och Soffipropp jobbade, gick lite vilse, men hittade tillslut :) Och det blev en glädje som det bara kan bli när tjejer träffar varandra igen. Killarna som jobbade på deras jobb och stod precis jämte hånade oss endel, men vad gjorde det en dag som denna? Vi fick ju träffas igen.

Effektiv som jag var hann jag även med kvalitetstid med min mor som jag inte sett sen innan jag flyttade. Hon var nere i Göteborg. Gick till Burger King och drack milkshake (smalast). Hon garvade mest åt mina historier, jag har hunnit med mycket roligt på kort tid i Danmark!

Sen hem till älskade Habo, mitt i natten kom jag hem, och idag har jag bara gjort massa praktiska saker. Hämtat ut mitt körkort bland annat, en månad efter att jag fått det. Ser grymt hård ut på bilden, typ som om jag kom direkt från fängelset eller något. Blev nästan lite rädd för mig själv. Men skönt att ha det i handen.

Imorgon åker jag "hem" igen. Men det har varit skönt att vara i Sverige i några dagar. Kommer bli en gryyymt rolig resa. Ensam, först med tåg sen med båten. Och till en lägenhet som ser sådär välstädad ut efter att vi tre bandidos varit där. hmm!

"Man är inte äldre än vad man känner sig"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0