Den där nattjobbet är över..

Tjenna !

Nu är nattjobbet över. Man kan nog säga att det har varit så roligt det går att bli när man jobbar mitt i natten i ett främmande land. Haha, jag och Anne spelade innebandygolf, hon hade med sig en puttbana mitt i natten. Massa fulla danskar pratade med oss, jag har ingen aning om vad de sa dock, men le och se glad ut, det kommer man långt med! Fie aka Fido aka Sid kom även och gjorde oss sällskap kl 6 i morse. Då försökte jag lära dom Lena Phs "det gör ont"-dans. Jo det gick sådär kanske man får säga, inte jättebra men helt okej ändå. Har ändå varit ganska underhållande, men är ganska trött nu, sov några timmar när jag kom hem, men vill inte vända på dygnet så ska försöka komma i säng hyfsad tid ikväll ändå :).







"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0