Den där jag snart åker till Sverige..

Tjenna !

Idag bär det av hemhem, till Sverige och mitt älskade Jönköping, och Habo med för den delen. Fluff och Flis ska med ta båten hem så den åker vi tillsammans, men sen blir det en ensam tågresa mot Habo. Men ja, efter förra sommaren är jag väl rätt van vid tågresa från Göteborg. Fluff och Flis ska nämligen vidare sen mot Båstad.

Veckan har varit, underhållande. tyvärr dåligt väder, men den enda dagen det var riktigt fint passade vi på att ligga på Palmstranden. Själv brände jag givetvis min kritvita rygg, smart att somna när solen tar som mest. Fjällar sönder på näsan också och ser allmänt väldigt fräsch ut, hmm!

"Stora fötter - stora skor"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0