Den där jag skulle fylla på min mobil..

Tjenna !

Jag funderar på om inte jag skulle ta och bli kock, igår gjorde jag kyckling, ris och bearnaisesås, och jag behövde bara smsa mamma en gång för att fråga om jag kunde ha riset kvar i påsen när jag kokade det eller om jag skulle ta ut det. Och till råga på allt så blev det gott också, stolt, stoltare, Hansen!

Idag hade jag tänkt fylla på min danska mobil, så jag gick ner till telia för att köpa påfyllning, fick ett kort och när jag kom hem för att fylla på mobilen så ska man ringa ett nummer, och hon som snackar, hon snackar i 180 och jag förstår inte ett ord, så det gick inte så bra, tar med mig mobilen till träningen så får någon annan fixa det, herregud vad jag känner mig handlingsförlamad då jag inte ens kan fylla på min egen mobil!

"Det som göms i snö kommer upp i tö"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0