Den där jag inte är så förtjust i lök heller..

Tjenna !

Dagen började återigen med att skära grönsaker. Börjar vänja mig vid det nu, idag behövdes även löken göras. Vilket resulterar i att jag står och storbölar i en kvart medan jag skär denna. Tårarna flödar, det är sjukt, men jag förstår fortfarande inte varför man gråter när man skär lök.

Ser fram emot helgen då vi jobbar med laget, jag jag börjar jobba 00.00 natten mellan fredag och lördag, slutar 12 timmar senare, för att sedan ge sig på ett nytt 12 timmarspass 00.00-12-00. Taggad, javisst! Men det är skönt att få in pengarna så vi slipper betala så mycket när vi ska iväg exakt 5 veckor. :) Dock väldigt synd att missa avslutningen med SSC, hade vart grymt kul att se alla igen, men hoppas att man får komma tillbaka som ledare nästa år, isåfall är det ju bara ca 48,5 veckor kvar..

Btw, min frys jag har fått, den låter "KABOOOOM" med oregelbundna mellanrum, det är inte lätt att sova då..

"Alla är vi barn i början"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0