Den där jag avskyr, ja verkligen avskyr morötter..

Tjenna !

Dagen började kl 9 på jobbet, innan dess är jag mest en zoombie så det räknar jag inte som dag. Skär sallad i en timme, sen börjar jag med alla såser, gjorde både guacamole och purjolöksdressing, nästan helt själv. Lite smått och gott mer. Sen kommer det, helvetet en hel kasse morötter, 10 kilo!! Dessa tar ca 2 timmar att skala och göra iordning. Som kocken sa; du vil aldrig se en gulerot i hele ditt liv efter dette, och jag kan inte annat än att hålla med!

Pappa är även här nere, så då bjöds det på middag (gott att slippa nudlar för en dag) och sen åkte vi och köpte en micro åt mig. Kul dock att expediten trodde att vi var på semseter och fick för oss att köpa en micro. Men men, en liten frys kom även med ner, så nu kan jag köpa och frysa in, gud så gott att slippa äta chickenbits i 10 dagar :)

Ikväll jobbar vi med laget, jag har ingen aning om vad vi ska göra för jag fattade inte. Men det ska nog gå ändå! Som man säger på ren Jönköpings-dialekt; de löser saj Tjaaboon!

SPANIEN 2007!


"Kärlek är känslan du inte kan beskriva innan du upplevt den"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0