Den där allt är "typ vanligt" igen..

Tjenna !

Jo, men nu börjar allt bli som vanligt igen. På jobbet har jag hittills lyckat slå sönder ett glas, och sen vält ut en öl över hela golvet. dock fick jag två tjejer att skratta så de dog när jag snubblade och spillde ölen. (det var någon som hade lagt en väska på golvet bakom mig som jag gick in i, jag hade fullt upp med att hålla i brickan med alla dricka och väskan stod inte där innan jag vände mig om) Men det är sånt som händer fick jag till svar av "chefen" medan han försökte dölja sitt asgarv.

Med laget har jag hunnit springa vilse, första gången vi sprang, snubblat över ett hopprep och fallit pladask frammåt, givetvis var även herrlaget där och tränade då. Igår efter att vi sprungit först backintervaller, sen en sträcka för att komma tillbaka, så får jag för mig at jag ska balansera sittandes på ett räcke, det slutar givetvis med att jag tappar balansen och faller bakåt, landar på några vassa stenar och har nu 4 stycken, 10 cm långa sår på ryggen. Nej, jag är inte förvånad över att jag blev klassensklant.

Imorgon kommer Fluff och Flis :)

"Bättre att ångra något man gjort, än ångra att man aldrig gjorde det"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0