Den utan rättskunskap..

Tjenna !

Började dagen med att gå upp alldeles för tidigt och vandra alldeles för långt till stationen. Men jag offrar mig. Gillar Habo ändå, lite grann ialf. På sommaren. Somnade nästan på tåget, och det hade varit jättesynd om jag hade försovit mig och råkat vakna i typ Nässjö eller något, verkligen! För varken Fluff, Carro eller Felicia var på träningen imorse. Sjukt kul att spela då när båda kedjekamraterna är borta! Spelade 3-3 och sen har man två fasta passare i hörnen, diagonalt mot varandra. Jämnt och väldigt kul! Men men, imorgon drar det igång igen, då kanske vi kan köra lite inför Skol-SM, kedjan med Felicia - Hansen - Fluff ska vara på G i den matchen :).

Hade ingen rättskunskap idag så slutade vid 11 efter svenskan. Och det gick jättebra på mitt tal i dag på svenskan. Hade fått ett ämne, skulle prata om "Min Norgeresa" och jag skulle även väva in ordet pärm. Men sen kommer jag ju till problemet att jag ibland inte kan läsa min handstil, så fick hitta på lite och så. Det fick gå som det gick, hade betygssamtal för B-kursen i svenska efter och då sa hon att jag var bra på att hålla tal och det jag pratar om är intressant. Hur nu en norgeresa där vi åker båt och går på grund när vi kör på en val kan vara intressant vet jag inte.

Ingen träning ikväll, ska faktiskt bli rätt skönt. Har gjort dagens gärning då jag hittade två av Fluffs tröjor. Det räcker för idag. har ju faktiskt tränat imorse och sen haft en hel lektion. Man får ju inte ¨gå och bli överambitiös nu när jobbet slutat.

"Som man bäddar får man ligga"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0