Den med sista arbetsdagen..

Tjenna !

Sista arbetsdagen idag. Rätt skönt att få åka hem efter skolan och vara hemma lite. Men samtidigt kommer jag ju sakna att inte få pengar. Haha. Men är ju givetvis glad över det jag har fått, välbehövligt kan jag ju säga ;).

För övrigt varit en rätt tråkig dag. Intagning på innebandyn i morse så det var kort träning, Lisa Jonson var klart bäst! Tråkig mattelektion, gick iväg med "extra-erik" för att ´jag inte orkade med eva, inte för att jag inte kunde. Tycker ändå att de går hyfsat lätt, så länge man bara ska derivera. Men blir jobbigt när hon ska stå där och ja, sen är det ju våran kära ST som klagar när vi väl får sluta tidigare och frågar om vi inte kan ha mer läxa. Klarar ju inte av att se på den människan! :P haha.

Studiedag på fredag!

"Till stjärnorna genom svårigheter"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0